Wypad ze znajomymi w góry i ręczniki hotelowe

Pojechałam ze znajomymi w góry do Karpacza. Był sierpień i pogoda nam dopisywała. Postanowiliśmy pójść w góry na wyprawę. Zabraliśmy ze sobą plecaki i stroje kąpielowe. Po zejściu z gór mieliśmy iść do hotelu, w którym skorzystamy z basenu i spa.

Ręczniki hotelowe dobrze wyglądały

ręczniki hoteloweWycieczka w góry bardzo nam się udało. Dobrze nam się maszerowało. Mieliśmy kilka śmiesznych sytuacji. Porobiliśmy sobie zdjęcia na pamiątkę. Po drodze zjedliśmy obiad w schronisku i jak zeszliśmy udaliśmy się do hotelu. Zapłaciliśmy za bilet wstępu na basen i do spa. Każdy był już trochę zmęczony więc chcieliśmy odpocząć i zrelaksować się przed kolejnymi wspinaczkami. Pani przekazała nam ręczniki hotelowe. Były duże i wykonane z bardzo porządnego materiału. Ręczniki wyglądały bardzo porządnie. Poszliśmy na basen. Woda była bardzo ciepła. Było sporo ludzi ale nie było tłoku. Miło spędziliśmy czas. Po godzinie poszliśmy do spa. Tam otrzymaliśmy szlafroki hotelowe. Były długie i bardzo przyjemne w dotyku. Nie były grube. Bardzo wygodnie w nich się chodziło. Poszliśmy sobie na masaż i do sauny. Po wyjściu z sauny otrzymaliśmy ręczniki reklamowe z logiem hotelu. Wszystkie ręczniki i szlafroki były sprowadzone od dobrego producenta bo ich jakość była bardzo wysoka. Po powrocie do naszego pensjonatu każdy już był taki zmęczony, że udało nam się tylko zjeść kolacje i każdy poszedł do swojego pokoju. Nasze kołdry hotelowe może nie są takie ekskluzywne ale są bardzo wygodne tak samo poduszki hotelowe są miękkie i miło się na nich śpi.

Najważniejsze, że udało nam się zrelaksować i miło spędziliśmy czas. Przed nami jutro kolejne wyzwania więc każdy musi się wyspać. Może nie mamy luksusów w naszym pensjonacie ale za to cena za nocleg jest dla nas przystępna nie tak jak wejściówka na basen.