Moja praca i blacharstwo lakiernictwo

Mój ojciec kiedyś pracował w warsztacie, więc postanowiłem, że może i ja spróbuję znaleźć tam zatrudnienie. Co prawda moja wiedza w tym zakresie nie była zbyt duża, ale jednak zawsze gdy nasz samochód się popsuł obserwowałem co robi mój ojciec i po jakimś czasie byłem w stanie sam dokonywać już drobnych napraw.

Blacharstwo lakiernictwo to dla mnie pestka

blacharstwo lakiernictwoKierowany instynktem który podpowiadał mi, że sprawdzę się w typowo męskim zawodzie poszedłem do technikum samochodowego. Nie powiem żeby był to prosty kierunek. Oczywiście nauczyciele nie robili problemów nikomu kto przyszedł tylko i wyłącznie po to by odbębnić cztery lata i lecieć w świat, ale jeśli ktoś chciał mieć wyższe oceny to niestety musiał się trochę bardziej postarać. Specjalizacje jakie tam robiliśmy były różne. Od rzeczy prostych takich jak blacharstwo lakiernictwo warszawa czy wymiana sprzęgła, po znacznie bardziej skomplikowane, takie jak zasady działania najnowszych silników diesla. To ostatnie było dla mnie prawdziwą zmorą. To jedna sprawa wymieniać tłumiki, a inna zawory EGR. Oczywiście wiedziałem, że to tylko kwestia wprawy. W końcu nie od razu Rzym zbudowano, a Warszawa była dużym miastem. Będę miał na pewno wiele możliwych zakładów do wyboru gdy będę szukał pracy. Byłem bardzo ambitny i udało mi się skończyć szkołę praktycznie na samych piątkach. Egzamin zawodowy zdałem niemalże mając wszędzie sto procent. Wszyscy u których byłem na stażu chwalili mnie za kreatywność, wiedzę i umiejętności. Obiecali zatrudnić mnie gdy tylko pojawi się miejsce w ich zakładzie, ale nie chciałem tak długo czekać. Postanowiłem szukać czegoś na własną rękę. Z moimi wynikami okazało się to pestką.

Co prawda na początek zakładałem jedynie haki holownicze, ale wiedziałem, że przyjdzie czas, że będę dokonywał najbardziej skomplikowanych napraw nowoczesnych silników o których większość ludzi nie ma nawet pojęcia jak działają. Nie pomyliłem się. Potrzebowałem jedynie pół roku by wskoczyć na wyższe stanowisko i zajmować się najtrudniejszymi elementami silników. Moja wypłata również była odpowiednio wyższa.